12/03/2015

Planning For Christmas

Hey beauties! I'd been a little Mia around the blog, sorry for that, But today i´m going to give you a recap of my planning for the Season and other stuff. If you follow me on Instagram you´d probably seen  some of my plans lately. 

Hola Hermos@s, he estado un poco ausente por aqui por el blog, perdón por eso, pero hoy lo que haré es darles un repaso de mis planes para la temporada de navidad y otras cositas. Si me siguen en instagram seguro que han visto algunos de mis planes ultimamente.

First, this is some of the stationery i´d been collecting for my Christmas Spreads
Primero estos son algunos materiales que estado reuniendo para mis páginas navideñas en el planner.







I´m in love with this gold pen 
Estoy encantada con este lapicero dorado



Also i´d been doing some Christmas decor around our home, and in my planner corner
También he estado decorando la casa para navidad y mi pequeño rincón







Finally, My December Spreads For the Month and the Week
Finalmente les dejo mis planes de Diciembre para el Mes y la Semana






What are your plans for the Season beauties? Be Blessed this December, Happy Holidays!!
Cuáles son sus planes para la temporada hermos@s? Sean bendecidos en Diciembre, Felices Fiestas!!



No comments:

Post a Comment